.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات منتشر شد
اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۵ فروردین
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر لزوم تنبیه اسرائیل در بیانات مقام معظم رهبری پرداختند.(ادامه)
تصاویر هوایی از حضور پرشور مردم تهران در نماز عید فطر ۱۴۰۳+ فیلم
مردم ولایتمدار تهران با جمعیتی انبوه نماز عید سعید فطر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه کردند.(ادامه)
عکس / سلاح جنگی در دست رهبر انقلاب هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر
نماز پرشکوه عید سعید فطر با حضور مردم خداجوی در مصلی امام خمینی(ره) به امامت مقام معظم رهبری برگزارگردید. تصویری از امام خامنه ای(مدظله‌العالی) هنگام ایراد خطبه‌های نماز عید فطر را ببینید. منبع: کانال سپاه پاسداران(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
اعمال شب و روز عید فطر
(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد. نماز عید سعید فطر به امامت رهبر انقلاب اقامه شد
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند.

فطریه امسال چقدر است؟ + احکام پرداخت زکات فطره و حکم فطریه مهمان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند. (ادامه)
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد. فطریه سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت اله محمدی لائینی ضمن دلجویی و تکریم از جانباز معزز سید حبیب اله حسینی به دلیل مجاهدت و از خودگذشتگی وی در دوران هشت سال دفاع مقدس، از زحمات همسر صبور و فداکار وی قدردانی کرد. عیادت و تکریم آیت الله لائینی از سید دفاع مقدس مازندران
شمال نیوز : آیت اله محمدی لائینی ضمن دلجویی و تکریم از جانباز معزز سید حبیب اله حسینی به دلیل مجاهدت و از خودگذشتگی وی در دوران هشت سال دفاع مقدس، از زحمات همسر صبور و فداکار وی قدردانی کرد.(ادامه)
خلاصه وقایع روز عاشورا با تفکیک دقیق ساعت
طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک، واقعه روز عاشورا به حساب گاه‌شماری شمسی دقیقا روز 21 مهر سال 59 هجری شمسی بوده است و با توجه به مقاتل معتبر می توان شرح وقایع روز عاشورا را از اذان صبح تا اذان مغرب به ترتیب زیر دسته بندی کرد.(ادامه)
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. ۱۰ دلیل برای اهمیت روز غدیر
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.(ادامه)
رسول فلاحتی امام‌جمعه رشت، در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت: خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی، در حال ویران شدن است و از طرفی گروهک‌های ضد انقلاب، کومله و دمکرات به جان یکدیگر افتاده هم دیگر را به نابودی می‌کشانند. هشدار امام‌جمعه رشت به حامیان داخلی دشمنان خارجی
رسول فلاحتی امام‌جمعه رشت، در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت: خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی، در حال ویران شدن است و از طرفی گروهک‌های ضد انقلاب، کومله و دمکرات به جان یکدیگر افتاده هم دیگر را به نابودی می‌کشانند.(ادامه)
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد. اقامه نماز عید فطر در ۲۴۰ امامزاده مازندران
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد.(ادامه)
سه کشور عربستان، قطر و ترکیه روز جمعه را عید سعید فطر اعلام کردند. این سه کشور روز جمعه را عید فطر اعلام کردند
سه کشور عربستان، قطر و ترکیه روز جمعه را عید سعید فطر اعلام کردند.(ادامه)
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. میزان زکات فطریه ۱۴۰۲ در گزارش زیر آمده است. فطریه سال ۱۴۰۲ چقدر است؟
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. میزان زکات فطریه ۱۴۰۲ در گزارش زیر آمده است.(ادامه)
ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز عید سعید فطر امسال در مصلای امام خمینی (ره) و به امامت رهبر انقلاب برگزار می‌شود. نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود
ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز عید سعید فطر امسال در مصلای امام خمینی (ره) و به امامت رهبر انقلاب برگزار می‌شود.(ادامه)
در این خبر به معرفی آیین‌های رمضانی مردم شهر سوادکوه و استان مازندران پرداخته‌ایم. بیدار کردن مردم برای سحری با صدای چوبدستی!
در این خبر به معرفی آیین‌های رمضانی مردم شهر سوادکوه و استان مازندران پرداخته‌ایم.(ادامه)
محمد شایسته تهیه‌کننده سینما در استوری خود، از مجری و مداحی که در تلویزیون به فیلم برادران لیلا حمله کرده، انتقاد کرد. فیلم را دزدی می‌بینید؛ حتماً نماز و روزه شما هم قبول است!
محمد شایسته تهیه‌کننده سینما در استوری خود، از مجری و مداحی که در تلویزیون به فیلم برادران لیلا حمله کرده، انتقاد کرد.(ادامه)
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید. جزئیات کمتر شنیده شده از عملیات تروریستی شاهچراغ
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد. حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد
آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد.(ادامه)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي. نقش حضرت زینب کبری(تو داناي بدون آموزگار هستي/ شباهت نیروی صبر حضرت زینب(س) به حضرت زهرا(س)/ عفت و حجب و حياي بانوی صبر/ نقش حضرت زینب کبری(س) در احیای تشیّعس) در احیای تشیّع(خبر)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي.(ادامه)




جریانی نامقدس در سینما در دو دهه اخیر بعنوان تفنگداران فرهنگی جبهه غرب مقدس ترین باورها و عقائد ملتی را نشانه رفته اند که علیرغم ادعای هموطنی عنکبوت مقدس تلاشی نامقدس برای تطهیر اسرائیل از خانه عنکبوت*(يادداشت)
جریانی نامقدس در سینما در دو دهه اخیر بعنوان تفنگداران فرهنگی جبهه غرب مقدس ترین باورها و عقائد ملتی را نشانه رفته اند که علیرغم ادعای هموطنی(ادامه)
نماز عید فطر در آستان ۳۰۰ امامزاده مازندران اقامه می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۳۰۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد.(ادامه)
نمازگزاران عیدفطر حتی در فضای باز از ماسک استفاده کنند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات از نمازگزاران عید فطر خواست حتی در فضای باز هم از ماسک استفاده کنند. (ادامه)
نماز عید فطر ساعت ۸ صبح در مصلی ساری برگزار می‌شود
نماز عید فطر در ساری مرکز استان مازندران ساعت ۸ صبح در مصلی این شهر به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران اقامه می شود. (ادامه)
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و.... ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.